En dryg vecka avverkad av det nya årets träningsdos.

Så alltså… nu är jag inne på min andra träningsvecka år 2012.

Första veckan bjöds av:

 

Måndag morgon: Skulle träna men försov mig så att jag missade tyvärr detta bröstpass

Måndag kväll: Ben

Tisdag morgon: axlar + översida rygg

Tisdag kväll: Simmade på sporthallen, ganska oseriöst tränat men det är framförallt för att mjuka upp kroppen och för att få högerknät att återhämta sig.

Onsdag morgon: Bröst

Onsdag kväll: Vila

Torsdag morgon: Axlar + rygg

Torsdag kväll: Vila

Fredag morgon: Bröst (riktigt skönt pass med bra pump)

Lördag: Vila

Söndag: Vila

 

Är lite osäker på vad vi körde vilka dagar eftersom det blir så frekvent träning att jag inte lyckas hålla isär dagarna såhär i efterhand. Det jag är helt säker på är Tisdag kväll och Fredag

 

 

Denna vecka har börjat bra även om jag springer omkring och oroar mig för att jag ska bli sjuk när som hälst.

 

 

Måndag morgon: Axlar + ovansida rygg (riktigt skönt pass med bra pump)

Måndag kväll: Ben +mage + svankrygg (riktigt skönt pass där jag tydligt kände att benen pallar med betydligt mycket mer än vad jag tidigare trott och att jag fick ge även mage rejält med stryk)

Tisdag morgon: Biceps + triceps (riktigt skönt pass, kändes som armarna skulle explodera :D)

Tisdag kväll: Ikväll blir det simning, kommer bli troligtvis 10 längder där vi bara softar och så, sen ytterligare 10 där vi kör mer seriöst. Träning som inte är så seriöst betonad men den ger ändå rätt bra då det är lite andra rörelser mot de man vanligtvis gör på tex gymmet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0