BortaGym är bättre än inget gym

Lyckades masa mig till gymmet trots att jag var själv och inte på hemmaplan, annat och sämre gym än jag är van vid.

Tänkte köra lite biceps och triceps eller bröst idag, hade inte helt bestämt mig innan jag kom till gymmet... slutade med att jag körde både biceps, triceps, framsida lår,baksida lår, vader, mage, rygg och några avslutande minuter stod jag och boxade på en säck. Vid det laget fanns ingen energi alls i princip så jag tog lite av det sista och försökte bankad sönder säcken.

Jag är inte van att varken vara nära att kräkas eller känna blodsmak av att gymma, första gången på länge.
Jag minns hur min fotbollstränare en gång skrek "blodsmak är gott", och visst fan är det!
För övrigt så blev jag mäkta förvånad över att upptäcka att jag var betydligt starkare än åtminstone 2 st i min egen storlek. På mitt gym är inte det vanligt...

Synd att jag aldrig fört någon träningsdagbok, hade varit kul att se vad man tog för vikter för ett par år sen...
På samma sätt så tycker jag att det är synd att jag inte började fotta mig själv för att få en bild av hur träningen tagit. Det enda jag kan säga nu är ju att det tycks gå åt rätt håll iaf...
Jag gillar hur axelpartiet, bröst, triceps och biceps samt mage sakta men säkert börjar ta form.
Får jag nån fason på knät så borde jag kunna styra upp det fett som framförallt sitter på buk.

SAAAAKNAR boxningen! Nästa vecka kanske vi kör igång igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0