Back on track?!

Så igår blev det en välbehövlig promenad, mycket skönt faktiskt!

Dock så började mitt knä jävlas nåt det grövsta helt plötsligt?! Blev helt enkelt att ta bussen hem för att jag inte kunde gå riktigt. Haltade omkring i lägenheten hela kvällen sen, var så pass att man gruvade sig för att kliva ur stolen osv.

Idag är det dock ok, haltar lite men det är inget som jag orkar bry mig nämnvärt om.
Var för övrigt på gymmet idag för första gången sen i tisdags morse, var skönt men jag var trött i kroppen så jag är lite orolig för vad som kommer.
Tog det rätt lugnt och körde bara lite lutande bänk med hantlar och maskin jag inte kommer på namnet. Bara bröst alltså! Fyllde på med mage och lite rehab med baksida och framsida lår på låg vikt, känns kanonbra. Vill upp på trevligare vikter imorrn.
Saknade all form av motivation idag, troligen för att jag fortfarande var trött i kroppen. Får hoppas på att det blir bättre i veckan :). Träningen i veckan kommer dock bli lidande eftersom jag inte kommer vara hemma tis-fre alt tis-sön.

Kan dock behövas denna lilla mjuka början av träning.

Hoppas att vi kan börja med boxning veckan efter den som kommer nu, hoppas även att knät ska tillåta mig att börja lira lite fotboll :D. (Man kan väl försöka lite för att se om det funkar!)
Sen kan det hända att jag skaffar mig ett par nya skidor så att jag kan göra min träningspolare sällskap i spåren, ruggigt bra träning det! Synd att jag inte hittar mina pjäxor, har ju komplett utrustning som är typ oanvända men de har ju ett par år på nacken så att dagens pjäxor inte lär passa (såklart?!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0