Protein!

Jag har varit lite emot att ta kosttillskott, men nu känner jag att det börjar vara dags att peta in mer protein för att få lite fart på muskeltilväxten. Hoppas att det ger bra resultat nu då =).

Äntligen fått hem en sån här! =)

Precis fått hem en sådan 4kg påse med smak av Jordgubb, tog en shake till eftermiddagsfikat med 3dl mellanmjölk. får se hur jag ska göra med blandningen, kanske börja med lättmjölk i dessa så att inte kaloriintaget drar iväg allt för mycket... :)

Det var för övrigt gott, så det kommer inte vara några större problem att trycka i sig detta :)

Samtidigt som hjag börjar med dessa så har jag tänkt börja räkna intaget av föda, mängd protein, kolhydrater, fett osv...

Detta lite för att jag ska tvigna mig själv att inte småäta eftersom det är så jobbigt att räkna varje liten sak =). Dock är den stora anledningen att jag har för avsikt att tappa några kg i fett och därför behöver hålla lite koll på intaget =).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0